Tvätt!!

Hej alla glada!
Idag är det fredag och jag kan meddela att det är fint väder här i vår kära huvudstad.
Har precis tagit en promenad och tog svängen förbi affären och köpte mat tills ikväll.
Det blir nog Idol och godis ikväll för Matthias har match i morgon och jag är inte så
sugen på att göra något annat heller.

Ja just det, skulle tvätta idag och när klockan slår två så inser jag att Matthias har
nyckeln till tvättstugan med sig till jobbet. Så än så länge har det inte blivit något
tvättat. Har ton med tvätt!! Får snart låna kalsonger av Matthias, sånt är läget just nu.

Man borde tvätta oftare då, kan man ju tycka. Men det blir ju inte så helt enkelt.
Nu är det top model-repris på tv så det ska jag underhålla mig med tills jag får en
nyckel som passar till tvättstugan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0