Underbart!

Den här helgen kommer jag minnas länge.
Mamma kom ju upp med flyget i torsdags och sen åkte vi hem
och lagade mat innan Matthias mormor och morfar kom på besök. Satt och pratade och drack
lite rödvin.

På fredagen var vi på spa med massage och ansiktsbehanling. Vi åt lunch och mamma köpte min
jacka till mig. En jättefin kappa med stor fin krage plus att den är jättevarm och go. På kvällen
anlände Johan, Ida och Pappa och vi var hemma och beställde pizza och tittade på Idol.

Igår vaknade vi, åt frukost och åkte sedan in till stan. Vi skulle på Magnus Ugglas revy på China-
teatern. Måste säga att det var bland det bästa och roligaste jag har sett. Rekomenderas! Efter
revyn tog vi en promenad till Söder där vi åt världens bästa mat och drack vin. Jag fick fina
presenter av Matthias mamma och Peter som också var med på revyn och på middagen. När
middagen var avklarad gick vi till "Och himlen därtill" Det är en bar som ligger på 25:e våningen
i skatteskrapan. Man såg ut över hela Stockholm och vi drack Champang, Mojjito och vin.

När klockan var två så anlände vi hemma i våran trea i Sköndal. Då spelade jag, Pappa och Matthias
Chicago och pappa vann. Var väl tur det ;) Före husefridens skull.

Idag har vi gått i affärer för att sedan säga hejdå innan dom tog bilen tillbaka till Trollhättan.
Saknar dom redan ;(



Och himlen därtill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0