En del att göra.

Hej!

Jobbar som en galning. Har fått nytt jobb, börjar i september. Månadslön. Blir första gången som man inte går på någon form av timlön. Såå nice! Massa ledig tid, mycket jobb när man väl jobbar, mycket bättre lön än innan. Det är väl det man tittar efter när man söker nytt, om det inte är ett toppenjobb som man alltid har drömt om, då kanske man kan gå ner pengamässigt.

Idag vart det jobb 7-14:30, vilket betyder att jag steg upp 05:00. En timme resväg. Tänkte lite på det förut. Det är som att jag skulle bo i Trollhättan och åka till Gbg och jobba. Känns ju inte alls på samma sätt när man reser inom staden liksom. När jag börjar på nya jobbet blir det dock 20 min. Mycket bättre!

Samma visa i morgon 7-14:30, sen ska jag hem till Jessika och få lite fina slingor i håret. Hoppas på att håret är "färdigfixat" för en tid framöver sen, så att jag slipper utsätta det för mer slitage.

Om två veckor sitter jag i båten med min familj på västkusten och har minikräftskiva. Om jag längtar? Oooh ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0