Flyttpackar.

Sista veckan i lägenheten. Börjar få koll på alla saker i lådor, sparar det jag ska äta på under veckan typ. Allt annat åker sakta men säkert ner i flyttkartonger. Känns så bra. Ska få i mig lite mat också tänkte jag. Det snöar idag så jag tänkte äta sill med gräddfil. Lite midsommarkänsla är ju aldrig fel när det är vinter. Har blivit klar med alla julklappar idag också. Hade ju inte så många som skulle köpas men det ska ändå göras. Jag vill att det ska bli bra och personligt, ogillar hur mycket det konsumeras under julen egentligen. Tänk hur mycket folk lägger på julklappar, men det är väl så det alltid har varit. Hade ju lätt velat åka utomlands och skippat alla julklappar.



Jag för en stund sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0