Bullets.

Lite Rebecca&Fiona sådär på fredagkvällen. Jobbade på Statoil till 21:30, väldigt lite folk, och det berodde
nog på att det knappt går att ta sig fram här i Stockholm. Alla bussar var inställda och alla tåg och banor
var försenade idag. Jag fastnade med bilen 100 gånger idag och en gång fick två snubbar hjälpa mig och putta fram vår lille bil. Jag var så arg och ville bara gråta där framför ratten. Men till jobbet kom jag och även
hem igen.

Nu sitter Matthias och Anton och spelar tv-spel ute i vardagsrummet och jag ligger i sovrummet med datorn
på magen och tv:n lite i bakgrunden. Det blir jobb hela helgen på Espresso house. Kommer bli lille gött
sen när lönen kommer, så mycket som jag jobbet. mums. Jag och Carolina har ju planerat in storshopping
i Nacka forum den 25:e ;)

Nu ska jag uppdatera mitt CV tänkte jag. Är alltid bra att ha det redo.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0