Lovely.

Hej på er!
Längesen igen, jag vet, men jag har varken tid eller lust att blogga riktigt. Nu kände jag dock att jag har lite att berätta om. I onsdags så mötte jag upp Carolina efter jobbet och vi drog till Wokhouse. Där träffade vi Carolinas vän och arbetskollega Camilla. Mycket trevligt, öl för 29 spänn och blandad, lite väl hög musik. Vi drog vidare till Soap bar där DJ:en sög! Han spelade en låt i 30 sek och sen bytte han? Kass.

Igår åkte jag till Vällingby till Carolina och vi hade en jättemysig dag. Gick och tittade i affärer i Vällingby centrum och käkade på hennes jobb. Sen färgade vi Carolinas hår. Så jäkla snyggt blev det! Lite rödbrunt.

Har helt glömt bort att berätta att min pöjkvän har köpt en lägenhet. :)
Det är ett nybygge i Fruängen. Längenheten står klar nästa år så det är ett tag kvar. Ska försöka få fram lite bilder på hur det ska se ut när det är färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0