Min goa vän.

Har haft en superbra ledig dag! Vaknade av ett sms från Carolina som jag 1,5 timme senare
hämtar på Gullmarsplan. Vi åkte hem till oss och kikade lite resor. Matthias var också ledig idag
så vi tre stack till Nacka forum och fikade och kikade i butiker. Jag och Carolina suktade efter
allt fint i butikera, panka som vi är. Haha! Carolina fick med sig en tröja hem för 39 picks. Fynd
kan man kalla det. ;)

Ville egentligen bara säga att jag är så himla glad för att hon har flyttat hit och för att hon är min vän.



Hjärta dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad detta gjorde min dag! Jag är så jävla glad att jag har dej Sara ska du veta ♥ Du & jag mot Stockholm!!! haha

2011-02-11 @ 11:16:24
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0