Längesen.

Hej! Det var ett bra tag sen sist men nu är jag tillbaka med lite uppdatering över vad som har hänt över jul och nyår. På julafton jobbade jag och serverade kaffe till alla julglada gäster på espresso house i Sickla. Efter det åkte vi till Matthias mamma oxh Peter där vi hade en supermysig jul. Dagen efter var vi hemma hos Matthias kusin och åt mat och umgicks. På annandagen åkte vi till Sälen där vi träffade mamma och pappa vid lägenheten som vi tillbringade en toppenvecka. Var så kul att träffa dom igen :) i julklapp fick jag massa fina saker: parfym, snowboard, underkläder, böcker, köksredskap, presentkort och lite annat. Vi firade nyår i Sälen och var tillbaka här i Stockholm den 2:à januari. Sen dess har jag jobbat, jobbat och jobbat. I morgon drar träningen igång på allvar också. Skönt! Idag har jag också jobbat, sen kom Matthias och hämtade mig och vi åkte in till söder och käkade middag. Mysigt och gott var det. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0