Tisdag

God morgon.
Sitter och kollar på Efter tio. Malou intervjuar Elisabeth Höglund. Hon sitter och pratar om när hon fick sparken från Förkväll i tv4. Hon sitter och säger att hon är intresserad av mode, kläder, mat och sånt, och därför skulle vara passande till detta typ av koncept. Då tänker jag såhär: Hon är för fasen 70 år och kanske är lite passé för tv-jobb inom nöje och livsstil. Okej om hon gör program inom nyheter som hon har sysslat med innan, för det tror jag att hon är bra på. Men damer som tror att dom är tidlösa och fortfarande går hem hos alla ska nog kanske tänka om och syssla med det dom kan och är bäst på, eller ta ut sin pensinspeng och settle down så att säga.

Nog om detta. Har sminkat mig, ätit frukost och ska åka till jobbet om en halvtimme. Jobb 12-20:20 idag. I morgon ska jag jobba natt 19-07. Första nattpasset och jag är mest nervös över att jag ska somna och inte kunna ställa om dygnet på rätt sätt. Men jag måste prova på det. Jag får vara vaken sent i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0