2. Something you feel strongly about.

Något du känner starkt för...fick fundera länge över denna punkten på min lista, som för övrigt har blivit väldigt populär inom bloggvärlden det senaste. Men listan är ju klockren så why not. Tänkte skriva om min familj men den punkten kommer längre ner.

Något jag känner väldigt starkt för är vänskap. Jag har många vänner men bara några få som jag kan kalla mina närmaste. Dom vännerna som man kan ringa när som helst, dom som lyssnar och känner mig. Verkligen känner mig. Jag vet att jag kan vara svår ibland, jag är väldigt envis och säger det jag tycker. Men mina bästa som känner till mina brister och ser hela mig skulle jag aldrig klara mig utan. Dom som står där när allt har gått åt helvete och inte ens behöver fråga hur det är, för dom vet redan. Dom som jag kan skratta med tills magen gör så ont och dom som man kan gråta med tills det inte finns några tårar kvar.

Jag har väldigt svårt att lita på folk, det har jag alltid haft. Det är väldigt få som jag litar på till 110%. Jag har även svårt för att öppna mig. Gillar inte att visa att jag är svag inför någon, vilket kanske beror på mitt dåliga självförtroende som jag hade när jag var yngre. Som tur är har jag fått ett självförtroende som är vädigt skarkt idag, och det är mycket tack vare mina fina vänner. Skulle aldrig klara mig utan er. Inte en sekund.

På fredag åker jag till min allra bästa och äldsta vän Emma. Hon kommer alltid ha mig och jag kommer alltid ha henne. Vi kunde varken gå eller prata när vi träffades första gången. Men nu 22 år senare så är det fortfarande hon och jag, fast i två städer långt ifrån varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0