Jobb igen.

Nu är det 4 nätter som gäller på jobbet igen. Har dock fått ont i min hals, vilket inte är bra alls. Får inte bli sjuk nu alltså. Sitter och äter en supergod sallad som jag köpte på John Chris förut, pesto kan ju vara bland det godaste som finns.

Helgen då, bästa! I fredags kom mamma och pappa upp till Stockholm. Dom är med i något som heter munskänskarna, en slags vingrupp. Så dom skulle upp på en vinmässa på Grand Hotell här i Stockholm.  Mötte upp dom på deras hotell och sen gick hela gänget och drack öl. Vi kom till en bar som var överfull med folk och det gick liksom inte att prata där inne. I alla fall så lyckas vi fixa ett bord för alla 12 pers inne i ett enskilt rum. Fattar inte riktigt hur. Men kvällen var supertrevlig. Gick vidare till Monks och drack massa olika ölsorter. Vid halv 2 var jag hemma.

På lördagen åkte jag in till hotellet vid halv 9 och käkade frukost. Finns ju inget godare är hotellfrukost alltså. Efter det blev det Skansen, och sen lunch med mamma, pappa och Jessika på Drottninghof, mitt och Jessikas hak. På kvällen sen satt vi på hotellet och hängde, blev lite vin och sen åkte jag och Jessika hem till henne på Lidingö.

Igår blev det Gamla stan och julskyltning. Jättemysigt. Vi åt fisksoppa och strosade runt. Pappa åkte hem med dom andra som var uppe. (Dom var på vinmässan på Grand hotell på lördagen) Mamma stannade till idag så igår kväll lagade jag och mamma mat hemma hos mig, kollade på Tv och bara myste. Åkte med henne in till tåget idag och sen hem och sov några timmar inför jobbet i natt.

Längtar så till Trollhättan. Kan det inte bli fredag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0