Morgonpigg Sara.

Enda sen jag var liten har jag varit så otroligt morgontrött. Har kunnat sova hela dagen om ingen väcker mig, även fast jag lägger mig tidigt på kvällen. Nu är det så att jag har börjat vakna 06:55 VARJE dag. Det slår aldrig fel, om jag inte jobbar natt då, för då kommer jag hem 08:00 och lägger mig.  Väldigt konstigt, eftersom det är denna månaden som är mörkast och då borde det väl vara lättare att sova längre?
Klagar dock inte, eftersom man hinner med så mycket mer under dagen. Igår städade jag hela lägenheten, rensade ur garderoberna och byrån, kastade massa som jag inte ska behålla inför flytten och var i Vällingby City och inhandlade adventsstjärna och nytt nagellack. Nu hänger adventsstjärnan så fint i fönstret och skapar lite ljustämning trots att det är snöfritt ute.

Nespresso har kommit med 3 nya kaffekapslar inför julen. Vaniljblomma, mörk choklad och körsbär. Var inne i buiken i tisdags och inhandlade dessa. Vaniljen är ju helt underbar. Dock var inte körsbär my cup of coffee. Ska ta med mammi och pappi dit på lördag, åh vad jag längtar efter dom!



Bilden har ingenting med inlägget att göra. Men den är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0