when the stars go blue.

Hej alla!

Nu är det äntligen fredag!
Även fast jag har varit ledig sen i måndags så är det alltid något speciellt med fredagar. Mamma och pappa kommer ju upp just denna fredagen, det är lön, och jag har haft en jättemysig förmiddag med Jessika. Kan ju inte bli så mycket bättre eller hur? Lax i foliépaket, potatis och morötter står i ugnen, jag har köpt nytt smink idag, primer, mascara och foundation. Alltid lite speciellt med nytt smink, testa och se. Har inte alls varit nöjd med mitt nuvarande som jag haft den senaste tiden så jag har höga förhoppningar på det nya. Det fick kosta lite, värt det i långa loppet. Vill även tipsa om en primer som läggs före foundation från Lumene: Beauty Base heter den. topp!

Det luktar vitlök i hela lägenheten. Tur att jag inte ska på dejt just i kväll då ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0