Bitterljuvt.

Stockholm vad är det som du gör med mig?
Du skövlar och du kör med mig.
Ja, jag känner mig begravd.
Här i ett Stockholm,
som stinker från sin trottoar.
Alla balla människor på Stureplan,
ni kan dansa bäst ni vill.
Adjö, mitt Stockholm

Jag måste hinna, måste hinna att komma fram.
Ja, jag springer för mitt liv.
Jag har aldrig riktigt känt att jag passar in.
Jag tänker ge mig av mot ett helt nytt liv,
här tar våran saga slut.


Blir nog så, att jag tar farväl av denna staden ett tag. Känner att jag kvävs lite. Visst har jag underbara människor omkring mig, ett jättebra jobb och så, men samtidigt så ska det vara värt det i slutändan. Jag kan inte släppa taget och jag måste bort. Hur mår våra drömmar egentligen?


Kommentarer
Postat av: JENNY

Jaha, var det DU som tipsade om den! :D

Stod anonym och ingen bloggadress nämligen :(

Tusen tack - älskade den! :)

2011-10-26 @ 20:28:01
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0