Glömde ju...

...berätta vad jag fick i födelsedag!
En nespressomaskin! Jag kommer dricka lyxkaffe hemma i framtiden. Har aldrig smakat så gott kaffe. Visst kostar det att köpa kaffet men det är värt varenda krona för mig som är kaffenörd. Däremot kommer jag nog ta fram kaffebryggaren någon gång ibland, för en kopp bryggkaffe är jävligt gott det med. Det finns en nespressobutik på Kungsgatan här i Stockholm. Den är inte att leka med. Lite bilder kanske?





Det som syns på väggen i alla färger är kapslarna som man stoppar i maskinen. Finns en uppsjö av olika rostningar och toner. Problemet är bara att jag inte fick med mig maskinen på flyget hem så den anländer till min lägenhet i november då mamma och pappa kommer upp. Det som väntar på något gott...

Fick även andra fina presenter men det finaste var att jag fick ha mina kära nära på födelsedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0