Ledig.

Hej!

Har spenderat helgen på Lidingö hos min Jessika. Har haft det supermysigt. Hon är bäst och jag är så glad att jag har henne här. Mötte uppe henne idag efter min läkarundersökning. Vi gick till Odengatan, mitt gamla kvarter. Tänk att det snart var två år sedan jag bodde där. Tiden går fort. Vi tog i alla fall en kaffe och kanelbulle såklart. Eller det var ingen kanelbulle., det var en chokladbulle. Haha.

Hemma igen, så nu blir det dusch med inpackning och skrubb, sen MÅSTE jag diska. Städade hela ettan i förmiddags men disken blev tydligen bortglömd. Är ledig fram till fredag kväll då jag går på helgpasset på tre nätter. Sen åker jag till Karlstad och sen vidare till Trollhättan för att fira födelsedag och bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0