Jag fick inte ens säga hej då.

Låten här nere tar orden i munnen på mig. Skönt ibland, så slipper man säga det själv. Man kan bara trycka på play, nicka och hålla med. Så är det med den saken.

Ska snart åka till jobbet igen. Vaknade för en timme sen. Det är väldigt skönt att jag kan sova som jag gör när jag jobbar natt. Har lätt för att vänta på dygnet och att vända tillbaka det. Nätterna går fort på jobbet, det händer saker hela tiden och det gillar jag. Hade ju varit som en stor fet sömntablett om man satt och inte gjorde ett dugg i 12 timmar.

Inser att jag har sovit bort en otroligt fin höstdag, men det är smällar man får ta. Är ju alltid ledig 1 vecka efter nätter.Får hoppas att solen kan titta fram under nästa vecka och framför allt nästa helg :)

Nu: Lite smink och sen jobb då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0