Nerd.

Mysig måndag. Gick av min trenätters-helg i morse klockan sju, gick hem och la mig, lyssnade på regnet som smattrade mot rutan. Somnade och vaknade vid 14:00. Den bästa känslan kan vara att veta att man går på sin lediga vecka när man vaknar. Åkte till Vällingby, storhandlade massa grönsaker, kyckling, god frukost och kände att jag har det så bra. Stort leende på läpparna.

Nu har jag ätit kycklig med fetaost, ruccola, tomater och rödlök. När man jobbar natt så hinner man inte riktigt laga riktigt god mat som får ta sin tid så att säga. Det blir mest omelett eller någon snabbsallad på Ica. Har målat naglarna med H&Ms lack Nerd och Wawawoom. Fint fint.

Nu ska jag återgå till Idol och sen Hollywoodfruar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0