Det här med Facebook.

Det här med Facebook. Att man tar bort och lägger till vänner. Blir man vän med någon på Facebook, ja då börjar vissa plötsligt heja på stan. "Nämen heeej! Hur är det?" Då kan man helt plötsligt börja heja, eller? Tycker att det är lite märkligt. Vänner eller inte på Facebook betyder vänner eller inte vänner i verkliga livet? Samma sak om någon tar bort vänner. Då är man inte vänner längre eller? Konstigt anser jag. Jag rensar ju också ibland för att man har personer som man verkligen aldrig pratar med. Men det betyder ju inte att jag inte säger hej om jag ser personen i fråga. Jag vill ju använda Facebook för att se vad mina vänner gör, se bilder med mera. Tycker att det är lite infekterat detta med vem man är och inte är vän med. Bara en liten tanke :) För övrigt färgar jag håret, eller mamma rättare sagt. Snart är det helg och det betyder flytt till den nya lyan. Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0