Fin helg.

I fredags åkte jag hem till Linn och Fille för lite spel och vin, sen drog gänget vidare till Butlers, tråkigt nog fick inte alla komma in, men efter möttes vi alla upp på efterfest hos Julia :)Ii lördags lagade jag och mamma trerätters: toast med kallrökt lax, räkor, löjrom, avokado och majonäs+vinkokta musslor. Huvudrätten blev helstekt oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås och till efterrätt fixade vi en vit chockladmousse med hallon och chokladkräm. Mums blev alltihop. Sen kom Henrietta och Anders och det blev Melodifestival med vin. Mycket trevligt. Igår drog jag, Victor och pappa till Hunneberg och grillade korv. Vårvädret har ju kommit på riktigt nu och idag när vi tog en promenad från Sandhem till stan så visade termometern 16,5 grader! Snart kan man ju börja sola och sitta på uteserveringar. Har även varit på ett cx-pass på Sportlife samt 20 minuter på löpbandet. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen på allvar nu. Tänkte faktiskt ta min första löprunda för i år efter jobbet i morgon, ska bli intressant att se hur konditionen ser ut.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0