Start!

Man kan väl säga såhär. I söndags fick det vara nog. Jag stod framför spegeln och tittade på mig själv, och bestämde mig. Nu ska det bli ändring i mitt liv. Både fysiskt och psykiskt. Jag kan inte bara låta mig liv passera i något som jag inte mår bra i. Så nu mina vänner håller jag på, jag tar tag i mitt liv, så som jag vill leva. Nästa helg flyttar jag och Casper till världens mysigaste lägenhet. Jag har börjat träna, går promenader varje dag, kör cardio på gymmet och i morgon börjar jag även med styrketräning. Jag planerar min mat och skriver upp. Jag har mätt mig, vägt mig och satt upp mål. Jag vill bli piggare på dagarna och skratta mer. Ungefär så. Nu finns det ingen återvändo till mitt gamla liv! Nu börjar det nya. Riktigt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0