Tisdag.

Så. Idag då, tisdag. Jag har jobbat och ni ska veta att jag tycker om mitt jobb så himla mycket. Det får mig att må bra. Steg upp 06:00. Till frukost blev det fullkornshavregrynsgröt med linfrön, kanel och mjölk, ett ägg och ett glas proviva, samt en probi-mage-tablett ( proviva och tabletten är ett måste för att jag inte ska få värk och se ut som en uppblåst gravid kvinna) När det var lunchdags då blev det två knäckebrödskivor med ägg och kaviar (älska kaviar, och man uttalar det kaviAr, det vet väl alla? ) Till eftermiddagskaffet så fick det bli banan och keso. Väl hemma värmde jag köttgryta och kokta grönsaker med lite potatis. Dags för träning. 1h indoor walking, 10 minuters-intervaller á 3 st. Hur jobbigt som helst men så kul och så skönt efteråt. Kvällsmaten har vi kvar då. Lättkvarg med en skivad banan, honung, linfrön och kanel. Min dag i träning och mat. Ja, nu kommer det inte att se så här rörigt ut kommande dagar, det beror på att jag bloggar från min iPhone nu, och då blidde det så idag :) Känner mig så taggad inför i morgon. Morgonpromenad innan frukost, RPM (cykelpass) 50 min och lite mage, rygg. Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0