Att slita som ett djur.

Helgen har bestått av jobb och 24-timmars spinningen. Körde bara ett pass eftersom jag jobbade. Men det var kul! Idag har jag varit ledig, städat lite, vilat ut och sen bjöd jag pappa på tacos :) Sen åkte vi till sportlife, indoor walking 60 min. Pratade lite med Anna innan. Hon är instruktör på passet och enligt mig den instruktören som får en att slita så att man nästan spyr. Hon lärde mig mer om pulsklockan och hur man ska ligga. "Våga komma upp i det läget där du inte vet vart du ska ta vägen". Jag slet som aldrig förr och när passet var slut så hade jag bränt 835 kalorier! 835!!? Jag vågade nudda 90% av min maxpuls och jag är sjukt stolt över dagens träning. Pulsklockan får mig att ta i mer än tidigare och kämpa mer för att bränna mer och bli starkare. När jag kom hem så svängde jag ihop lite naturell yoghurt, varma bär, linfrön och en klick hjortronsylt. Nu ligger jag i sängen och kikar på masterchef. Klockan är ställd på 05:00, morgonträning med Rebecca innan jobbet i morgon. Taggad!


Kommentarer
Postat av: Linda Sjöberg

Vad grym du är Sara!!! Fortsätt på samma sätt så kommer det bli hur bra som helst. Själv körde jag 45 min gym träning med Fredda igår. Lyftlek med skivstång och marklyft. Sen en liten cirkel med tre övningar för axlar/skuldror, mage och ländrygg. Avslutade med en magövning med medicinbollskast. I dag 45 min Pilates, som var duktigt jobbigt, och i morgon blir det ytterligare 45 min i gymmet med Fredda. Må så gött!!!

2013-02-05 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0