Trött tjej.

Idag har jag varit hemma hos mormor och morfar. Dom är allt bra dom. God lunch, kortspel och sen gjorde vi korvbullefärs. Låter kanske inte så gott men jag har vuxit upp med det, och det är sjukt gott! Man maler potatis, lök och blandar med blandfärs. Detta är blandningen man gör värmlandskorv av, men istället så gör man biffar av det och steker. Fick massa med mig hem :) Sen gör man mos och har lingonsylt till. MUMS! Kul att stå med en maskin och mala med en sån där pinne och så kommer det ut färs. Lagar ju alltid mat från grunden men detta var verkligen back to basics. Är helt slut efter träningen ikväll. Efter indoor walkingen så ville jag bara ta min väska och styra mitt sega jag hem. Men med tomatrött face så kämpade jag mig igenom cx worx också. Stekte två ägg när jag kom hem, dusch och sen direkt i säng. Nu kollar jag ett avsnitt masterchef samtidigt som mina två pissekatter sover bredvid. I morgon vankas jobb, samma onsdag och torsdag. När jag kommer hem i morgon gäller tvättid och sen indoor 60. Det är Anna som är instruktör i morgon och det det tuffaste passet jag någonsin kört. Ser fram emot det med lite ångestfylld förtjusning. Puss och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0