Skoskav.

Igår tog jag och mamma en promenad på 5 km i det fina vädret. Det enda problemet var att jag hade converse på mig, då jag var hos dom och det var dom skorna som jag hade liksom. I alla fall så börjar jag känna nästan hemma att jag började få skoskav (nya converse har vi väl alla haft) Idag när jag ska ta på mig strumpor så har jag två osköna blåsor. En på varje häl. Men Nej! Provade igenom alla mina skor och fick tillslut halta/springa till bussen. Måste sett classy ut. Detta betyder att jag ska hem och prova mina inneträningsskor och hoppas hoppas att jag kan ha dom, annars får jag skippa indoor i kväll. :( cx funkar ju så får väl åka iväg på bara det annars. BIG PROBLEMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0