31 day challenge!

Jag har startat med en utmaning. Egentligen skulle man börja 1 maj, men eftersom jag hittade detta idag så kör jag start 15 maj ;) Det är styrkeövningar, kondition och vila. Lite som en fitnessfight. Varje dag har du något på schemat som du ska göra. Första dagen stod det vila, så startade på dag 2. Mountain climbers. 125 stycken. (Ni får googla för att se hur övningen ska gå till) Man kan köra dom i set eller alla 125 på en gång. Känns som situps i magen. Jag körde 50, vila 20 sek, 50, vila 10 sek och sen resterande 25. Sjukt jobbigt och man kände att det brann i musklerna. I morgon kör vi 125 crunches. (Situps) Är ni med mig? Nu kör vi! Alla övningar går att göra hemma, om man har något att använda som vikter. Hoppas att jag hinner ut och springa i morgon efter jobbet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0