Fitnessguru

Igår fick jag äntligen tummen ur och beställde proteinpulver från fitnessguru. Och det kom idag!!! Rekord på leveranstid där. Detta kan du ta före eller efter träning, eller som ett extra mål. Du kan även göra glass, pannkakor och andra goa grejer, fast det blir nyttigare. I stället för att ta en macka och yoghurt. Ta en proteinshake. Nyttigare! I morgon ska jag testa proteinpannkakor. Fitnessnudlarna har jag också längtat efter att få prova. Inga kalorier, fast hur goda som helst. Idag efter jobbet gjorde jag en wok med sparris, rödlök, chorizo, stekt ägg och nudlarna. Kryddade med lite chili. Så sjukt bra blev det. Fick även matlåda tills i morgon. Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0