Periodisk fasta.

Hej! (Undrar om någon fortfarande tittar in här?)

Det var ett tag sen. Har knappt tänkt på att bloggen fortfarande existerar. Tänkte i alla fall uppdatera er lite om hur det går med den "sunda" livsstilen. Har väl tagit 10 stora steg bakåt, men har kommit igång sen några veckor. Riktigt trist, eftersom sommaren snart är här, men jag orkar faktiskt inte med hetsen. Har börjat köra på periodisk fasta igen, vilket innebär att jag bara äter mellan 12-20 på dagarna. Passar mig utmärkt, då jag aldrig får i mig någon frukost längre. Kan bli senare om jag har varit iväg och tränat. Så första målet blir en lätt lunch vid 12. Kan vara lax, kyckling eller liknande med grönsaker, nötter och dressing. Sen blir det mellanmål och efter jobbet blir det middag. Kan bli en proteinshake där emellan också. Har beställt nytt proteinpulver från fitnessguru. Jordgubb, vit choklad. Ska bli jättekul att testa. Beställde även fitnessnudlarna, har hört mycket om dom, undrar om dom är goda? Annars så knatar allt på som vanligt. Snart hoppas jag att sommaren kan visa sig så att man kan få lite färg på den annars kritvita kroppen. Fy!

I kväll är det champagne-provning igen. Idag är det jag och Henrietta som håller i det, och söta viner står på schemat. Ska bli superkul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det händer allt! =)

2013-05-23 @ 22:36:57
URL: http://www.echoesofmythoughts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0